> LOGGA IN
> HJÄLP

Tentour Online på Facebook

Sök i Forumet   Registrera Här Registrera Här  Logga in Logga in

Möter bättre?

Svara Svara
Författare
  Dela ämne   Inställningar för ämnet Inställningar för ämnet
Jojo Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2010 jun 21
Online Status: Offline
Val Skickat: 2011 jan 12 kl 15:22
Hej alla !

Jag ställer ofta upp på tävlingar, och härnest ska jag va med i Umeå cupen, nästa helg men jag har en liten sak som jag undrar... är det bra eller dåligt att jag alltid innan tunerningar tittar på doms jag ska mötas resultat, alltså hur många matcher DOM har vunnit, eller VILKA DOM har mötit och vunnit mot, och med hur MYCKET DOM har vunnit med? Är det bra eller dligt att jag alltid tittar på det? För om jag ser att dom alltid vinner mot tillexempel sånna som jag brukar förlora mot, så blir jag ju nervös !!! Så är det bra eller dåligt att jag tittar? Tacksam för svar!

// En som mååååååååååååååste veta !!!!!!!!!!
Tillbaka till Toppen
ErikB Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2010 nov 02
Land: Sverige
Val Skickat: 2011 jan 12 kl 18:29
jag tittar alltid :) -.-
Tillbaka till Toppen
ExcelZlatan Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2011 jan 13
Val Skickat: 2011 jan 13 kl 18:10
Jag kollar också alltid in motståndarens resultat. Ju mer jag vet om min motståndare desto bättre. Kanske känner jag någon som mött honom och då kan jag fråga om hans styrkor och svagheter. Vinner han eller förlorar han oftast tresetare? Har han lika bra resultat ute och inne? Osv. Lycka till i Umeå!
Tillbaka till Toppen
Adizzz- Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2010 sep 27
Land: Sverige
Val Skickat: 2011 jan 14 kl 10:01
Jag kollar alltid ALLA resultat för min motståndare och killar nära mej på lottningar osv..
tycker själv att jag tittar lite för mycket, som att jag tex i SALK mötte en kille som ungefär var 30 i sverige och jag är mycket sämre pÃ¥ rankingen .. pga det sÃ¥ blev jag nervös i första men inte i andra, men sen i tredje började jag tänka pÃ¥ vem jag mötte och sÃ¥ ..

Men jag tycker att man lika gärna kan kolla in motståndaren :)
Tillbaka till Toppen
weilov Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2011 jan 18
Land: sverige
Val Skickat: 2011 jan 18 kl 19:44
Jag kollar ofta! Men det spelar ingen roll. Ibland när jag kollar kanske det ee en med grymma resultat men jag kanske tar honom 6-1 6-1...
Tillbaka till Toppen
Jojo Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2010 jun 21
Val Skickat: 2011 sep 06 kl 21:14
Tack alla för svar! Ja, dom flesta kanske gör det endå.. som någon av er sa så kan ju det vara till en fördel. Umeå gick bra, vann flickdubbeln men förlora första i singeln. Kommer nog inte kunna låta bli att titta på mina motståndare.. Hehe.
Tillbaka till Toppen
davidnyman Visa Drop Down
Nybörjare
Nybörjare

Registrerade sig: 2013 jan 04
Val Skickat: 2013 jan 04 kl 20:38
du behöver inte titta för det handlar om hur bra du spelar inte hur bra den andra spelaren är. 
Tillbaka till Toppen
 Svara Svara

Har du åsikter eller hittar olämpliga inlägg, maila oss på: info@primesite.se